Friday, July 17, 2009

ART SHOW GALLERY 2009

pandangan dari tgkat atas..wow..

duit gergasi..kagum..

wat btul2 tak kan dpt..ni pon jdk la...amek kau!!!

lukisan yg mmerli pihak yg tamakkan minyak..haha

jgn terpedaya..sama tp x serupa..hehe

lakaran yang tak dpt ditafsirkan oleh aku

masyarakat cine n nilai kasih syg

aku tak tau ape maknenya tp lukisan mmg nmpak real


eskot2 aku yg amat lah teruja bgambar..haha

aku sempat lg amek gmbar dgn angkasawan cina..hehe

antara lukisan gergasi yg dapat ditemui

ape la yg aku wat ni???

pose istimewa edisi si kecil

Masa pergi Danga City Mall (dulu dikenali sbg BestWorld) tu rase teruja sgt. Maklum la dapat jugak aku ilangkan tension kat umah. Aku dapat jgk menilai ssuatu karya tg dihasilkan oleh pelukis2 tanah air wlupon aku tak kenal sape pon dorg sume. Tp lukisan2 tu sume wat aku rasa kagum dan tabik spring kat dorg sume. Ada antara lukisan tu smpai mencecah ratusan ribu. Aku jdk pelik yg amat. Dlm ati aku sempat berkata, "aik..lukisan mcm ni pnye rupe pon blh jdk kaya". Itu lah antara kata2 yg akan dikeluarkan oleh org yg buta seni mcm aku ni..hehe..
Banyak gmbar2 yg ktorg amek tp tgh2 syok tgkp gmbar bateri plk camera akak aku plk abes. Rasa rugi plk sbb time ktorg pegi tu adalah hari yg terakhir so x ramai org..Banyak pngajaran aku dpt pd hari tu. last skali trimas di ucapkan kpd akak aku yg menaja kenderaan..and trimas gak kat gibam sbb teman akak2 kau ni bejalan...lastly aku harap dpt pegi lg bile ade show2 mcm ni di lain hari.....

2 comments: