Thursday, August 6, 2009

RESAH DAN GELISAH

hmm..aku skrg rase resah n gelisah.nak tau pasal ape???? sebenarnya aku pon xde jwpan yg sure knape aku rase mcm nii..mybe sbb asgmnt aku skrg dah start diberi oleh pensyarah aku kot,.aku xstart lg ape2 pon..rase kosong yg amat..bile nak start nak wat je tbe2 rase idea tu xde..dah lari jauh dah..agaknye keje last minit tu adalah yg paling smpurna kot..agaknye la..lagi satu hal adalah mybe sbb skrg tgh tersebar luas wabak H1N1 tu..sdikit sebnyk aku pon tkena tempiasnye..sape xtkot oii..org mati je pasal pyakit tu aku dga dah cecah angka ratus kot..tkut ttp tkut..skrg kat campus aku pon dah start pakai mask yg dorg bagi tu..aku xstart pakai lg..nnt la aku kene take time dgn kdaan mcm ni..bkn ape aku cume rase mcm kat negara yg btul2 di tahap bahaya..aku xpnh lalui situasi mcm ni..aku btul2 rase asing..aku harap sumenya akan jdk ok..bile bnde2 ni jdk fikiran aku tbe2 melayang kat org yg aku syg..mak..abah..adik bradik aku n sape2 yg dekat dgn aku slame ni..sihat ke dorg kat sane??? setiap pg ati aku akan ttnye2 sama ada dorg ok ke x..hm xtau la..fikiran aku rase kosong sgt smpai aku jdk xkeruan n xtau nak wat ape..blog aku pon tbengkalai mcm ni je,,tolong...aku btul2 harap sume akan jdk sperti sedia kala...INSYALLAH

4 comments:

  1. sal.rilek la..jgn tkot2..ak kn ade...yg pnting, kte stdy k..

    ReplyDelete
  2. kita sme2 dilanda ketakutan dgn virus itu. jd sbg hmba Allah same2 kita berdoa agar segala kmbali pulih sediakala dan kita dijauhkan dr virus itu k. yg pentg skg ni stdy more important right now. just think positive k.. aku pun jd risau kt fmly aku yg duk jauh 2... hrap mereka dilindungi tuhan...

    ReplyDelete